Kalinovica 3 10000 Zagreb, Knežija
Razumijevanje i briga o dijabetičkom stopalu – ključ za zdraviji život
Razumijevanje i briga o dijabetičkom stopalu - ključ za zdraviji život

Dijabetičko stopalo jedan je od najčešćih komplikacija dijabetesa, a njegovo razumijevanje i briga mogu biti ključni za održavanje kvalitete života.

Što je dijabetičko stopalo?

Dijabetičko stopalo je stanje koje se javlja kod osoba s dugotrajno neriješenim dijabetesom. Karakteriziraju ga različite komplikacije koje mogu uključivati infekcije, čireve i oštećenja živaca. Kod nepravilnog ili kasnog liječenja, ovo stanje može dovesti do ozbiljnih posljedica, uključujući amputaciju.

Simptomi dijabetičkog stopala

Simptomi dijabetičkog stopala mogu varirati od osobe do osobe. Najčešći simptomi uključuju oticanje, crvenilo, trnci, gubitak osjeta, teško zacjeljujuće rane, čirevi i deformacije na stopalima. Važno je biti svjestan ovih simptoma kako bi se mogli pravovremeno prepoznati i liječiti.

Prevencija dijabetičkog stopala

Prevencija dijabetičkog stopala trebala bi biti prioritet svakog dijabetičara. Uključuje redovito provjeravanje stopala, nošenje odgovarajuće obuće, održavanje optimalne razine šećera u krvi, prestanak pušenja i redovita tjelesna aktivnost. S pravilnom njegom i održavanjem, rizik od komplikacija dijabetičkog stopala može se znatno smanjiti.

Liječenje dijabetičkog stopala

Liječenje dijabetičkog stopala fokusira se na ublažavanje simptoma, liječenje infekcija i poticanje iscjeljivanja rana. U težim slučajevima, može biti potrebna hospitalizacija ili čak kirurška intervencija. Uz medicinsko liječenje, pravilna prehrana i zdrav način života mogu pomoći u upravljanju ovim stanjem.

Napredne metode liječenja dijabetičkog stopala

Liječenje dijabetičkog stopala više nije ograničeno samo na konvencionalne metode. Nova tehnologija, poznata kao PVR SYSTEM, pruža nadu za bolje i brže rezultate u liječenju ovog stanja. PVR terapija je neinvazivna metoda koja omogućava do 90% brže zacjeljivanje dijabetičkih rana. Ova revolucionarna terapija može također poboljšati nevropatske bolove za 40-100%.

PVR SYSTEM radi na poboljšanju protoka krvi kroz male krvne žile, što potiče brže zacjeljivanje i smanjuje bol. Prednost ove terapije je u tome što je potpuno neinvazivna, što znači da ne uključuje kirurške zahvate ili injekcije.

Ova napredna terapija dostupna je u Poliklinici za perifernu rehabilitaciju u Zagrebu. Stručnjaci u ovoj ustanovi posvećeni su pružanju najbolje moguće njege pacijentima s dijabetičkim stopalom, koristeći najnovije tehnologije i metode.

Dijabetičko stopalo je ozbiljna komplikacija dijabetesa koja zahtijeva pravovremeno prepoznavanje i liječenje. Zahvaljujući napretku u medicinskoj tehnologiji, kao što je PVR SYSTEM, liječenje ovog stanja sada je učinkovitije nego ikad. Kroz edukaciju, prevenciju i pravovremeno liječenje, pacijenti s dijabetesom mogu voditi zdraviji i kvalitetniji život.